Η αγορά ενεργειακού τζακιού είναι ένα ζήτημα που απασχολεί πολλά νοικοκυριά αυτές τις μέρες του Χειμώνα. Με την χρήση του ίντερνετ για τις αγορές μας να κυριαρχεί όλο και περισσότερο.
Πως επηρεάζεται όμως ο τρόπος αγοράς από αυτό; Ποιά είναι τα κριτήρια με τα οποία καταλήγουμε στο ποιο τζάκι εν τέλει θα επιλέξουμε; Και το κυριότερο όλων, με ποιά νοοτροπία πρέπει να προσεγγίζουμε το εγχείρημα μιας τέτοια αγοράς;
Παρακάτω θα παρουσιάσουμε τα κριτήρια για μια τέτοια επιλογή.
Αγορά ενεργειακού τζακιού από κατάλληλο ηλεκτρονικό κατάστημα
Το κυριότερο που πρέπει να πράξουμε αρχικά είναι στο να καταλήξουμε ποιο είναι το καταλληλότερο ηλεκτρονικό κατάστημα για την μελλοντική αγορά μας. Τα κριτήρια για αυτή την επιλογή ποικίλλουν:
- Κριτικές: Οι κριτικές είναι ίσως το πιο σημαντικό ενδεικτικό για την επιλογή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Για αυτό τον λόγο δίνουμε μεγάλη προσοχή στις κριτικές χρησιμοποιώντας την κριτική σκέψη που διαθέτουμε κατά αυτή την διαδικασία.
Δηλαδή είναι πολύ σημαντικό να διαχωρίσουμε ποιές είναι πραγματικές κριτικές από υπαρκτούς πελάτες και ποιές όχι. Αυτό λειτουργεί αμφίδρομα, καθώς μια θετική κριτική μπορεί να είναι φτιαγμένη από το ίδιο το κατάστημα για να το ανεβάσει και μια αρνητική φτιαγμένη από ανταγωνιστή του για να το ρίξει. Για αυτό τον λόγο πρέπει να ξεχωρίσουμε το “αυθεντικό” από το “δήθεν” πριν καταλήξουμε σε συμπεράσματα. - Contact: Η επικοινωνία είναι πολύ σημαντική σε όλες τις ανθρώπινες σχέσεις. Το ίδιο ισχύει και για τις αγορές μας από ηλεκτρονικό κατάστημα.
Το πόσο εύκολα μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο είναι υποψήφιο για την προμήθεια του ενεργειακού τζακιού μας είναι σοβαρό ενδεικτικό για το τι θα ακολουθήσει αργότερα. Αν η επικοινωνία με το κατάστημα είναι εύκολα προσβάσιμη, άμεση και ξεκάθαρη τότε μιλάμε για ποιοτική επικοινωνία και το πιθανότερο μια άψογη εξυπηρέτηση. Αν η επικοινωνία με το κατάστημα είναι το αντίθετο, δηλαδή μη ποιοτική τότε μάλλον και η υπόλοιπη εξυπηρέτηση θα είναι κατώτερη των προσδοκιών μας. - Διαδραστικότητα του Site: Το αν ένα site έχει καλή διάδραση με τον χρήστη του είναι επίσης σημαντικό. Τι σημαίνει όμως καλή διάδραση;
Καλή διάδραση σημαίνει το Site να έχει αρχικά άμεση ανταπόκριση στις επιλογές μας. Ένα αργό και δυσκίνητο Site θα αποθαρρύνει τον χρήστη του από το να το διερευνήσει διεξοδικά και να κάνει την καλύτερη επιλογή. Επίσης άλλο βασικό σημείο της καλής διάδρασης είναι το να είναι ξεκάθαρη η περιήγηση μας.
Δηλαδή αν πατήσουμε σε Site με ενεργειακά τζάκια στην κατηγορία αερόθερμα τζάκια ξύλου περιμένουμε να μας εμφανίσει τα τζάκια αυτής της κατηγορίας, όχι τα τζάκια καλοριφέρ. Η σαφήνεια των επιλογών μας δηλαδή καθορίζει το αν είναι ακριβής η περιήγηση μας.
Τώρα θα περιγράψουμε τι είναι αυτό που κάνει ένα Site ιδανικό για αγορά τζακιού συγκεκριμένα.
Αγορά ενεργειακού τζακιού: Κριτήρια επιλογής κατάλληλου Site ενεργειακών προϊόντων θέρμανσης
Aftersale Support
Μιας και μιλάμε για έναν κλάδο που έχει μεγάλη τεχνική εξειδίκευση καλό είναι και το Site που θα επιλέξουμε να ασχολείται ενεργά με αυτό το αντικέιμενο.
Αυτό σημαίνει το προσωπικό του να διαθέτει γνώσεις τζακιών, να κάνεις τοποθετήσεις και να προσφέρει τεχνική υποστήριξη και service. Δυστυχώς υπάρχουν πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα που τα ενδιαφέρει μόνο η πώληση και όχι το να μπορούν να υποστηρίξουν το προϊόν τους. Αυτό ειδικά γιγαντώνεται όταν μιλάμε για ένα προϊόν ζωτικής σημασία για ένα νοικοκυριό (θέρμανση) όπως είναι πχ ένα ενεργειακό τζάκι, σόμπα ή και τζακόσομπα. Ένα τέτοιο προϊόν θα χρησιμοποιείται καθημερινά για φθηνή και αποδοτική θέρμανση και άρα είναι πολύ θετικό το Site που το προμηθευτήκαμε να μπορεί να το υποστηρίξει.
Για αυτό μπορούμε να προνοήσουμε πολύ εύκολα κάνοντας εξαρχής την κατάλληλη επιλογή προμηθευτή. Δηλαδή το να αποφύγουμε να προμηθευτούμε το τζάκι μας από ένα γενικό ηλεκτρονικό κατάστημα και αντιθέτως να προτιμήσουμε ένα εξειδικευμένο ηλεκτρονικό κατάστημα ενεργειακών μέσων θέρμανσης.
Αυτό κάποιες φορές πρέπει να το ζυγίσουμε σε βάρος του να προτιμήσουμε την οικονομικότερη τιμή. Δηλαδή να μην μας πειράζει το να πληρώσουμε το κάτι παραπάνω αν έχουμε aftersale service του προϊόντος. Το όφελος μας από αυτό είναι σημαντικό και πολλαπλάσιο των χρημάτων που εξοικονομήσαμε απλώς επιλέγοντας την χαμηλότερη τιμή.
Payment methods
Μεγάλη βαρύτητα πρέπει να δοθεί και στον τρόπο πληρωμής. Οι τρόποι πληρωμής πρέπει να γίνονται ξεκάθαρα σαφής όπως και οι πολιτικές του καταστήματος σε σχέση με αυτούς. Για παράδειγμα:
- Διαφορετικές επιλογές πληρωμών: Είναι καλό ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να διαθέτει όσο περισσότερους τρόπους πληρωμής είναι δυνατό. Επίσης οι τρόποι πληρωμής είναι καλό να περιγράφονται κατανοητά ώστε να μην είναι η “αντικαταβολή” μονόδρομος για τους αγοραστές.
- Πολιτικές επιστροφών: Σε περίπτωση ακύρωσης κάποια παραγγελίας πρέπει επίσης να είναι πλήρως κατανοητός ο τρόπος επιστροφής των χρημάτων. Αυτό διασφαλίζει τους καταναλωτές πως σε περίπτωση ακύρωσης είναι δυνατή η επιστροφή των χρημάτων τους. Επίσης συμπληρωματικά η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος πρέπει να είναι κατανοητή και απλή.
Οι εποχές εξαπάτησης αγοραστών έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Ο μόνος λόγος κάποιος πιθανός αγοραστής να φοβηθεί να αγοράσει από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα το τζάκι του είναι να μην εμπνεύσει τέτοια εμπιστοσύνη το ίδιο το Site στον καταναλωτή.
Τρόποι Μεταφοράς
Φυσικά για την μεταφορά ενός μέσου θέρμανσης που έχει και βάρος καθώς και όγκο καλό είναι ο αγοραστή να γνωρίζει ακριβώς τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί.
- Επιλογές Τρόπου Μεταφοράς: Όπως με τους τρόπους πληρωμής, σημαντικό είναι να υπάρχει ποικιλία και στους τρόπους μεταφοράς. Διαφορετικοί τρόποι μεταφοράς βολεύουν διαφορετικούς πελάτες ανάλογα και το προϊόν.
- Κόστος μεταφοράς: Κατανοητό πρέπει να γίνεται και το κόστος μεταφοράς του προϊόντος κατά την αγορά. Το να προστίθεται εξτρά κόστος μεταφοράς στους πελάτες χωρίς να το έχει αναγραφεί κατανοητά προηγουμένως μπορεί να τους προκαλέσει δυσαρέσκεια. Πολλές αγορές έχουν “στραβώσει” από αυτό.
- Tracking του προϊόντος: Πολύ θετικό είναι να παρέχεται στους πελάτες και Tracking του προϊόντος, δηλαδή δυνατότητα παρακολούθησης της πορεία του. Αυτό ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας του πελάτη.
Αγορά ενεργειακού τζακιού από διαδίκτυο: Τα ανταλλακτικά και τα αξεσουάρ
Πέρα από την διάθεση ενεργειακών τζακιών και άλλων ειδών θέρμανσης βασικό είναι να παρέχονται και τα ανταλλακτικά και τα αξεσουάρ τους.
Για να μπορεί να τα διαθέτει αυτά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να έχει μεγάλη εξειδίκευση στα ενεργειακά είδη θέρμανσης. Ακόμα καλύτερα αυτό ισχύει όταν η εταιρεία του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι και επίσημος, πιστοποιημένος αντιπρόσωπους του Brand του προϊόντος που αγοράστηκε.
Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζουμε πως μπορούμε να αποκαταστήσουμε πιθανές βλάβες και απώλειες του τζακιού μας. Επίσης αρκετές φορές με την αγορά εξτρά αγοράς μπορούμε να επεκτείνουμε τις δυνατότητες του (πχ αυτόματος έλεγχος της φωτιάς, προσαρμογή σούβλας στο τζάκι κλπ.)
Επίλογος
Τέλος όσο αφορά την αγορά ενεργειακού τζακιού από το διαδίκτυο το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να επικοινωνήσουμε με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Μετά να αξιολογήσουμε την επικοινωνία και να σκεφτούμε:
- Έγιναν κατανοητές οι ανάγκες μου και κατατοπίστηκα με βάση αυτές;
- Ήταν σαφείς και σταθερές οι διακυμάνσεις των τιμών για τις οποίες πληροφορήθηκα;
- Μου παρέχεται υποστήριξη μετά την πώληση (after-sale support);
- Μου παρέχεται εγγύηση του προϊόντος κατά την αγορά μου;
- Ο χρόνος μεταφοράς είναι μέσα σε λογικά πλαίσια;
Αν η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι ναι τότε είστε σε πολύ καλό δρόμο.
Με βάση όλα τα παραπάνω που αναφέραμε προμηθευτείτε από την DELIS S.A. το τζάκι στις καλύτερες τιμές της αγοράς!
Επίσης προσφέρουμε υπηρεσίες τοποθέτησης, συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης.
Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 217 000 9300 , 694 6211 061
Email: delistzakia@gmail.com
Site: energeiakatzakia.gr
Χρήσιμα άρθρα
Εγκατάσταση τζακιού και μαρμάρινη επένδυση
Τα dont’s των ενεργειακών τζακιών
Top 10 κορυφαία προϊόντα θέρμανσης EdilKamin