Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις :

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Δελής Α.Ε.  σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του ή η ιδιότητα που λείπει είναι σημαντική.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος

Για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της Δελής Α.Ε. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

α. Να επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα

β. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 15 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί

γ. το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που το προϊόν που παραγγείλατε, ενώ παρουσιάζεται διαθέσιμο, εξαντληθεί κατά το διάστημα που παρεμβάλλεται ανάμεσα στην παραγγελία και την παραλαβή της παραγγελίας από το προσωπικό μας, τότε η Εταιρεία μας οφείλει να έρθει σε επικοινωνία μαζί σας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για την διευθέτηση της πορείας της παραγγελία σας που θα περιλαμβάνει ή την επιστροφή χρημάτων ή την αλλαγή του παραγγελλόμενου είδους.

Στην περίπτωση επιστροφής με δική σας υπαιτιότητα, σας ενημερώνουμε ότι επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής – επιστροφής για το προιον που επιστρέφετε.

Σε περίοδο εκπτώσεων οι επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί ” Αφαίρεση”. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2710 222071 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.